Marta Górecka-Szymkowiak

Marta Górecka-Szymkowiak

Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu na kierunku Komunikacji Multimedialnej, dyplom z plakatu. Ukończyła również studia podyplomowe z Innowacyjnego Zarządzania Marką w Wyższej Szkole Bankowej. Od pięciu lat współtworzy studio brandingowe ROOM33, które zaprojektowało tegoroczną oprawę wizualną edycji 5zmysłów. o]wolnościW studiu realizowane są projekty z obszaru nowych technologii jak i kultury, w zakresie komunikacji wizualnej, strategii marki i projektowania produktu.

Na co dzień zajmuje się strategią wizerunku marek, jak i projektowaniem produktów interaktywnych ukierunkowanych na użytkownika (UX). Pracuje na rzecz wdrażania innowacyjności w obszarze kultury, przystosowania do współczesnego odbiorcy. W ramach tegorocznego projektu poprowadzi warsztaty z tworzenia znaku i znaczenia symbolu w komunikacji.