Paulina Gołaska

Paulina Gołaska

Psycholożka, pedagożka specjalna. Od kilku lat zajmuje się terapią dla dzieci i młodzieży z trudnościami rozwojowymi i ich rodzin. Napisała i obroniła pracę doktorską dotyczącą szeroko rozumianej refleksyjności, czyli zdolności do rozumienia zachowań, jako przejawów życia wewnętrznego człowieka – jego emocji, pragnień, przekonań, intencji itp. Współpracuje z licznymi instytucjami publicznymi i organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz osób z niepełnosprawnością. Prowadzi zajęcia dla studentów, publikuje, poszukuje nowych rozwiązań w pracy edukacyjno-terapeutycznej i dzięki zewnętrznym środkom finansowym stara się wprowadzać je w życie. Pasjonatka poszerzania horyzontów i zdobywania nowych, inspirujących doświadczeń. Uwielbia bawić się z dziećmi, a gdy ma trochę wolnego czasu, pracuje nad realizacją innowacyjnych projektów badawczych i aplikacyjnych. Efekty tych prac można śledzić m.in. na profilu FB „Terapia i psychoterapia dzieci” oraz stronie internetowej www.autyzmrelacyjnie.pl